This is me !

Assalammualaikum semua. Apa khabar  ? sihat ?
Okay, alhamdulilah sihat. Hehehe xDD
Hmm, harini aku nak cerita pasal aku pergi jalan jalan dengan family aku tapi gambar family aku takde.
Cuma ada gambar aku je. Huahua :DD
Nak tengok tak gambarnya ? nak ? Kejap ea. 
Hihi, nah. Aku dah upload gambarnya kat bawah tuuu. Huhu


PEACE ! Hehehe
Amek gambar kat tepi laut masa tu. Nampak kapal masa tu. Kahkah ! jakun pulak bhaii xD

PEACE again ! -,-

Hohoho, buat muka buat muka. LOL ~,~

1 2 3. Ohhh ohh, what is that ? Dzzzz

Again, aku taktahu apa yang jari aku buat. Lawokk dehhh.

Ops ! sorry, gambar aku yang macam agak goyang sedikit kan. Kfinee, buruk !


Senyum semua ! Hehehe
Hidup kena happu even ada dugaan disebalik semua ni.

Termenung ! Think my future :)

Tunjuk apakah aku itu ? Err, entah lah. Aku pun taktahu yang aku tunjuk apa time tuu.
LOL, maybe tunjuk ada kapal kot time tuuu. Kekeke :D

Tengah bercakap sempat pulak akak aku amek gambar aku.
Hoho, aku pun apa lagi onnn jela. Tunjuk peace then klik. 
Huahua, akak aku amek gambar aku.

Still bercakap lagi, akak aku sibuk amek gambar lagi. Huhu


Hmm, okay lah aku stop post aku sampai sini je.
Takde benda nak merepek lagi dah. Hihi, blog aku membosankan right. 
Erm, aku tahu tu yang blog aku membosankan untuk reader semua.
Bye, Assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment